poniedziałek, 3 września 2012

- zmień myślenie


Kiedy wszystko idzie dobrze, to musi się w końcu coś spie*dolić ! Z przykrością stwierdzam, że Sekret nie działa. Nie tak miało być, a ja nie mam planu B. Potrzebowałam tej pracy, cóż..

..ale przecież jakoś to będzie, jakoś dam radę, JAKOŚ się wszystko ułoży.. no i nie ma rzeczy niemożliwych, nie ma sytuacji bez wyjścia i nigdy nie jest tak źle, a żeby nie mogło być gorzej.. a "jeśli myślisz, że nie możesz nic zmienić - zmień myślenie!"

Poradzę sobie, poradzę sobie, poradzę sobie choćby nie wiem co ! Jednak póki co mam problem. Mimo to uważam, że problemy są po to, żeby je rozwiązywać, a nie po to, żeby nas złamać i żebyśmy się poddali. Ja nie mam zamiaru się poddać i odpuścić. Nie teraz, nie kiedy życie znowu nabrało kolorów i sensu.

1 komentarz:

  1. życie nie jest i nigdy nie będzie proste ..:P
    Rzeczywiście problemy są po to żeby je rozwiązywac ;)

    OdpowiedzUsuń